sobota, 13 lipca 2013

John Frieda Brilliant Brunette - nawilżający szampon i odżywka dla brunetek RECENZJA


Do kupna tego zestawu zachęciła mnie promocja w Sephora gdzie zapłaciłam po 20zł za każdy z produktów o pojemności 250ml. W cenie regularnej na pewno bym się na nie nie skusiła, 30zł za szampon to spora przesada... Pierwszym i jedynym minusem szamponu jest jego skład - zawiera SLS i silikony. Mimo tego nie obciąża włosów. Mam wrażliwą, łatwo przesuszającą się skórę głowy i ten produkt sprawdza się u mnie świetnie!. Włosy są po nim miękkie i przepięknie pachną, a skóra głowy dokładnie oczyszczona. Regularnie używałam tego duetu i zauważyłam, że włosy mniej mi się przetłuszczają, są błyszczące, mają głęboki kolor, a moje pasemka od słońca są podkreślone. Dzięki odżywce nie mam problemów z plątaniem moich gęstych włosów, mimo kręcenia się są wygładzone, nie jak po większości odżywek napuszone. Oba produkty są bardzo wydajne, szampon dobrze się pieni, na pewno jeszcze je kupie i mogę je z czystym sumieniem polecić!. :)

UWAGA!. Oba produkty trzeba bardzo dokładnie spłukać, inaczej włosy będą obciążone, a Wy niezadowolone ;)

SZAMPON 






ODŻYWKA






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz